ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

Приймальні дні

(Підписання договорів та видача карток)

Вівторок — з 11год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

Четвер — з 11год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

ТОВ «КНП Компані»

02660, м. Київ, просп. Броварський, 5-И, к.43 (ст. м. Гідропарк)

тел.: +38 044 390 35 25

тел.: +38 066 653 97 09

тел.: +38 099 487 16 84

тел.: +38 099 487 17 11

E-mail: smartcard2412@ukr.net

1

Вартість пластикової картки – 50,00 грн. в т.ч. ПДВ за 1 картку;

 

Послуги з поповнення транспортної пластикової картки — без ПДВ*

* – зазначені послуги підпадають під дію статті 197 Податкового кодексу України, як операції звільнені від оподаткування (п.197.1.8)

 

Порядок укладення договорів.

 

Для укладення договору поставки карток або договору про надання послуг з поповнення ліміту транспортної картки на обрану кількість поїздок для оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, Вам необхідно завантажити вказані договори з цього сайту. 

Заповніть договір, а також додатки до нього, вкажіть всі необхідні дані та реквізити.

Нумерація договорів присвоюється замовником. 

Для заповнення додатку № 2 до договору (Перелік карток) напишіть нам листа на електрону пошту smartcard2412@ukr.net. В листі вкажіть скільки карток плануєте придбати та Ваші реквізити. У відповідь ми направим Вам перелік карток.

Після заповнення та підписання договорів з Вашої сторони, Вам потрібно надіслати кур’єром/поштою або під’їхати особисто за адресом: 02660, м. Київ, просп. Броварський, 5-И, к.43 (ст. м. Гідропарк) для підписання договору (вівторок обо четвер з 11:00 — 16:00).

Коли договори підписані з обох сторін, ми надаємо два рахунки (рахунок на придбання карток та рахунок на поповнення карток). Для прискорення формування рахунків Ви можете надіслати підписані кольорові сканкопії договорів з печаткою на електрону пошту smartcard2412@ukr.net.

Картки може отримати особисто Керівник або уповноважена особа за довіреністю, після оплати рахунку, за адресою: 02660, м. Київ, просп. Броварський, 5-И, к.43 (ст. м. Гідропарк). 

Поїздки нараховуються після оплати рахунку. 

Придбані картки варто буде зареєструвати  на Вашу організацію в кабінеті користувача за посиланням — https://id.kyivcity.gov.ua 

В кабінеті користувача ви зможете:

  • перевіряти кількість доступних поїздок;
  • переглядати історію поїздок;
  • переглядати історію плетежів:
  • та інше.

В подальшому для поповнення карток Ви подаєте заявку за формою вказаною на цій сторінці.

Установчі документи ТОВ «КНП Компані» можна завантажити на цій сторінці. 

 

Зразки договорів

Установчі документи

ТОВ «КНП Компані» діє на підставі модельного статуту — про що зроблена відповідна відмітка в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).

Згідно ч. 4 ст. 56 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого КМУ, що після його прийняття учасниками стає установчим документом. 

Модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю затверджено постановою КМУ від 27.03.2019 р. № 367  «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності».

card

Заява на формування рахунку та для поповнення смарткарток

Для подачі заяви на формування рахунку на оплату послуги з поповнення ліміту транспортної картки на обрану кількість поїздок Вам необхідно завантажити заяву за посиланням — ЗАЯВА. В заяві необхідно вказати всі реквізити та подати за вказаною формою. Заява подається в сканованому вигляді у форматі .pdf  та у форматі Excel (.xls; .xlsx).

Подати заяву на формування рахунку

    Для поповнення картки після отримання рахунку потрібно заповнити заявку за зразком — ЗРАЗОК та надіслати нам на електрону адресу: smartcard2412@ukr.net разом з платіжним дорученням або заповнити форму наведену нижще.

    Заява подається у форматі  Excel (.xls; .xlsx), а платіжне доручення в сканованому вигляді у форматі (.pdf, .jpg, .jpeg)

    Подати заяву на поповнення карток

      Е-квиток

      Єдиний проїзний документ в громадському транспорті міста Києва​

      ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАЧА

      ТОВ «КНП КОМПАНІ» повідомляє переваги співпраці із нами.

      З метою удосконалення системи обліку оплати проїзду та підвищення якості послуг з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті міста Києва, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» № 1812-VIII від 17.01.2017 та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 706 від 27.04.2018 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» в місті Києві створено автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – АСОП).

      АСОП функціонує шляхом інтеграції та адаптації існуючих автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в міському наземному пасажирському транспорті м. Києва і автоматизованої системи проходу пасажирів в метрополітені міста Києва, а право на проїзд за допомогою АСОП надається пасажиру за наявності електронного квитка (електронний квиток – це проїзний документ встановленої форми, який після реєстрації в АСОП дає право пасажиру на одержання транспортних послуг, в тому числі з урахуванням будь-яких можливих пільг).

      Окрім цього, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 706 від 27.04.2018 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі КП ГІОЦ) визначено Оператором АСОП тобто особою, уповноваженою здійснювати справляння плати за транспортні послуги, що надаються та оплачуються з використанням АСОП та забезпечувати організацію мережі розповсюдження електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу, відповідно до укладених договорів.

      В додаток, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1887 від 22.10.2018 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» затверджено Порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – Порядок). Згідно з п. 5.2 Порядку, Оператор АСОП забезпечує інформаційну, технологічну взаємодію та відповідний обмін даними між учасниками щодо функціонування носіїв електронного квитка, а також зобов’язаний забезпечувати емісію транспортної картки, соціальної картки, учнівського та студентського електронного квитка.

      В той же час, зважаючи на вищевикладене, повідомляємо Вас, що між ТОВ «КНП Компані» та Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр», як оператором АСОП, укладено договір надання представницьких послуг з забезпечення реалізації транспортних карток та електронних квитків АСОП, яким визначено ТОВ «КНП Компані» агентом з реалізації транспортного ресурсу електронного квитка для проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, в т.ч. на дистрибуцію транспортних карток та поповнення їх проїзного ліміту.

      Також звертаємо Вашу увагу, що тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері, який працює у звичайному режимі руху, визначені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1147 від 05.07.2018 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

      Враховуючи викладене, ТОВ «КНП Компані» пропонує Вам укласти договір з нашим підприємством про надання послуг з продажу або поповнення транспортного ресурсу електронного квитка для проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва (поповнення проїзного ліміту транспортних карток).

      Розрахунки по договору будуть здійснюватися у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок що, безперечно, є зручним і прискорює алгоритм роботи з поповнення транспортного ресурсу.

      Під час спільної діяльності гарантуємо конфіденційність та збереження комерційної таємниці, порядність та відкритість і сподіваємось на довгострокову, перспективну та плідну співпрацю на взаємовигідних умовах.

       

      вартість пластикової картки – 50,00 грн. в т.ч. ПДВ за 1 картку;

      Послуги з поповнення транспортної пластикової картки пакетом «50 поїздок» – 325,00 грн без ПДВ*

      Послуги з поповнення транспортної пластикової картки пакетом «100 поїздок» – 650,00 грн без ПДВ*

      Послуги з поповнення транспортної пластикової картки пакетом «Безлімітний» – 1300,00 грн без ПДВ*

       

      * – зазначені послуги підпадають під дію статті 197 Податкового кодексу України, як операції звільнені від оподаткування (п.197.1.8) 

      Транспортна картка

      Для оплати проїзду в міському пасажирському транспорті вводиться єдиний Е-квиток. Більше не потрібно передавати за проїзд, відволікати водія, чи згадувати, в якій кишені лежить окремий проїзний для кожного виду транспорту

      кнп компані

      Популярні питання

      1. Яка вартість картки? — 50 гривень. 

      2. Де її можна придбати?— Придбати можна як і в ТОВ «КНП Компані» так і на станціях Київського метрополітену, точках «Т кіоск» .

      3. Чи «згорають» поїздки після місяця користування Е-квитком? — Поїздки поки не згорають, тобто якщо до кінця поточного місяця у вас залишилося 3 поїздки і Ви вирішили поповнити свою карту на 50 (100) поїздок , то до цієї кількості плюсується, ще 3 поїздки.*

      4. На яких видах громадського транспорту можна буде користуватися електронним квитком? — Квитком можна користуватися в наступних видах  транспорту: метрополітен, автобуси, тролейбуси, трамваї, фунікулер, міська електричка, маршрутні автобуси.

      5. Як перевірити баланс по квитку? — При кожному використанні на екрані валідатора буде видно, скільки поїздок залишилося на картці. Також буде можливість переглянути баланс в кабінеті користувача.

      6. Як зареєструватися в кабінеті користувача ? —  Через Google Play/ App Store  завантажуємо додаток «KyivSmartCity» на свій телефон , проходимо реєстрацію користувача (створюємо логін та пароль), на кожному квитку є свій унікальний чотирьох значний ПІН, його потрібно буде застосувати при реєстрації, також кожен квиток має свій особистий номер його потрібно буде ввести у поле з номером карти. Реєстрація завершена.

      7. Що робити, якщо не працює транспортна картка? — З усіх питань щодо використання електронного квитка громадяни можуть звертатися на «гарячу лінію» КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» за телефоном (044) 366-55-55.

      8. Чи можна однією карткою Е-квитка сплатити декілька поїздок? — Наразі, можна сплатити одразу кілька поїздок в метро. А вже скоро до нього приєднається і наземний транспорт.

      Не знайшли відповідь? Спробуйте за посиланням — Питання-відповіді. Електронний квиток